ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ, ΑΛΛΑΓΩΝ και ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
ΕΛΛΑΔΑ
Μετά την παραλαβή του προϊόντος έχετε δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας μέσω e-mail στο info@kokken.gr ή τηλεφωνικά στο 2321055356 εντός 15 ημερών.
Η πρώτη σας αλλαγή είναι δωρεάν. Δηλαδή η επιστροφή γίνεται με έξοδα δικά μας όπως και η νέα αποστολή που αφορά την αλλαγή σας.
Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία.
Η επιστροφή πραγματοποιείται με την ταχυμεταφορική εταιρεία από την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας.
Θα πρέπει να εσωκλείονται όλα τα παραστατικά, προωθητικά φυλλάδια, η οτιδήποτε άλλο συνόδευε το προϊόν η προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε.
Αλλαγές σε νούμερο θα γίνονται με δωρεάν έξοδα αποστολής – μόνο για μία φορά – και εφόσον χρησιμοποιήσετε για την αποστολή της επιστροφής σας την εταιρεία courier που θα σας υποδείξουμε.
Εάν το κόστος του αρχικού προϊόντος που κάνετε αλλαγή είναι μεγαλύτερο από τη νέα σας παραγγελία, μπορείτε να ζητήσετε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας τη διαφορά της τιμής ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το ποσό στην επόμενη αγορά σας από το kokken.gr.
Αλλαγές γίνονται μόνο σε είδη της ίδιας σεζόν. Σε περίπτωση εκπτωτικού είδους ή προσφοράς, η αλλαγή γίνεται μόνο με εκπτωτικό είδος ή προσφοράς αντίστοιχα.
Τα προϊόντα προσέχουμε να φεύγουν από εμάς σε άριστη κατάσταση. Παρόλα αυτά σε περίπτωση που παρά τη δική μας προσοχή παραλάβετε προϊόν σε ελαττωματική κατάσταση οφείλετε να μας ενημερώσετε άμεσα για το γεγονός και το προϊόν θα αντικατασταθεί με δική μας επιβάρυνση των μεταφορικών.
Σε περίπτωση που η παραγγελία επιστραφεί γιατί δεν παραλήφθηκε ποτέ από εσάς, μετά από προσπάθεια της ταχυμεταφορικής εταιρείας αλλά και δική μας , σε ενδεχόμενη νέα παραγγελία ή επανεκτέλεσή της θα χρεωθείτε τα μεταφορικά.
Όλες οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο από την αντίστοιχη ταχυμεταφορική που παραλάβατε την παραγγελίας στην παρακάτω διεύθυνση και πάντα κατόπιν συνεννοήσεως με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας :
Μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας μέσω e-mail στο info@kokken.gr ή τηλεφωνικά στο 2321055356 και η επιστροφή του προϊόντος η της παραγγελίας να γίνει εντός 14 ημερών. Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες.
Απαραίτητη προϋπόθεση να είναι τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία και η επιστροφή να πραγματοποιηθεί με την ταχυμεταφορική εταιρεία από την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να εσωκλείονται όλα τα παραστατικά, προωθητικά φυλλάδια, η οτιδήποτε άλλο συνόδευε το προϊόν η προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε.
Τα χρήματά σας θα επιστραφούν σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε ή με τη μορφή ηλεκτρονικού κουπονιού στο e-mail σας για μελλοντική αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μετά από την παραλαβή της επιστροφής σας.
Η αποζημίωση-επιστροφή των χρημάτων της αξίας του προϊόντος δεν περιλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών επιστροφής του, το οποίο και αφαιρείται από το συνολικό ποσό.
Το κόστος αυτό είναι ίσο με την αξία της υπηρεσίας που παρέχεται σε εμάς από την ταχυμεταφορική.
Τα χρήματα επιστρέφονται εντός 15 ημερών από την παραλαβή της επιστροφής σας. Οποιαδήποτε περίπτωση που αφορά επιστροφή χρημάτων από την εταιρεία στον αγοραστή εννοείτε πάντα ως άτοκη.
Με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας)
Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα kokken.gr να τα αποζημιώσει τον πελάτη.
Ακυρώσεις
Εφόσον έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και δεν σας έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να την ακυρώσετε για οποιοδήποτε λόγο με σχετικό γραπτό αίτημά σας στο KOKKEN.
Στην περίπτωση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από το γραπτό αίτημά σας.
Επιστροφές
Το ΚΟΚΚΕΝ, κάνει δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχετε αγοράσει από την ιστοσελίδα του μετά από σχετικό γραπτό αίτημά σας με τις εξής προϋποθέσεις:
– Το αίτημά σας για επιστροφή λαμβάνεται γραπτώς εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.
– Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς αυτά να έχουν παραβιαστεί και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
– Τα προϊόντα συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης).
– Αναλαμβάνετε την ευθύνη και το κόστος της επιστροφής των προϊόντων στην εξής διεύθυνση: ΚΟΚΚΕΝ, ΠΑΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ,ΤΣΙΜΙΣΚΗ 5 62100 ΣΕΡΡΕΣ.
Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, η επιστροφή των χρημάτων σας για τα προϊόντα που επιστρέψετε γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας
Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πληρούν τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφονται στον αποστολέα τους με χρέωση του ιδίου.
Αντικαταστάσεις
Στις σπάνιες περιπτώσεις που παραλάβετε βεβαιωμένα προϊόν σπασμένο ή ελαττωματικό, το KOKKEN, θα σας το αντικαταστήσει χωρίς κανένα δικό σας έξοδο, εφόσον μας υποβάλετε σχετικό γραπτό αίτημα μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
Στην περίπτωση αυτή, το KOKKEN θα αναλάβει την παραλαβή και επιστροφή του. Στη συνέχεια, και εφόσον επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, το KOKKEN σας αντικαθιστά δωρεάν το συγκεκριμένο είδος με καινούργιο μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την επιβεβαίωση του προβλήματος. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων δεν γίνονται δεκτές, ενώ εφόσον δεν διαπιστωθεί πρόβλημα στο προϊόν που επιστρέφετε, χρεώνεστε το κόστος της επιστροφής.
Μετά το πέρας 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αποδέχεστε πλήρως την ποιότητα, την ποσότητα και την τιμή των εμπορευμάτων που παραλάβατε.
Για τα προϊόντα που συνοδεύονται με εγγύηση κατασκευαστή, έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που παρουσιάζουν πρόβλημα για το χρονικό διάστημα που ορίζει η εγγύηση